Reabilitările termice au crescut vânzările producatorului Duraziv

 

Producătorul de materiale de construcţii Duraziv, deţinut de antreprenorul local Daniel Guzu, a raportat o creştere de 45% a vânzărilor de vopsele şi un avans de 11% a veniturilor din adezivi pe parcursul anului trecut.

Daniel GuzuDivizia de vopsele a Duraziv a înregistrat în 2012 vânzări de peste trei milioane de euro, creştere care a condus la echilibrarea aportului pe care fiecare divizie a companiei îl are în formarea cifrei de afaceri. Vopselele contribuie acum cu peste 20% la formarea cifrei de afaceri totale.

În medie pe un bloc se aplică în jur de 2.200 de metri pătraţi de tencuială decorativă. Asta înseamnă că pe aproximativ 450 de blocuri din Capitală a fost aplicat produsul dezvoltat de Duraziv. Am avut așadar, la nivel de București, o cotă de aproximativ 50%”, a declarat Gabriel Constantin, manager în cadrul Duraziv.

În perioada 2009-2011, la nivel naţional au fost reabilitate circa 1.662 de blocuri, potrivit datelor Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului. Statul a alocat 200 mil. euro în acest sens. Anul trecut ritmul lucrărilor de acest tip a crescut simțitor, doar în București reabilitându-se în jur de o mie de blocuri. Capitala a fost de altfel orașul în care s-au concetrat cele mai multe lucrări de reabilitare în 2012.

Compania produce materiale de construcţii din categoria adezivi, profile metalice, vopsele, produse pentru finisări interioare şi exterioare, sisteme complete de termoizolare şi hidroizolare.  Duraziv a fost în 2012 singurul producător de vopsele din România care a investit în producție, lansând o nouă unitate pentru care s-au alocat fonduri de circa un milion de euro. Investițiile totale în producția de vopsele au ajuns la un nivel de 2 milioane de euro. capital.ro

Cuvinte cheie: , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie