Dorinel Umbrarescu ar putea sa piarda un contract de 138 milioane de euro

 

Asa-numitul rege al asfaltului Dorinel Umbrarescu risca sa piarda un contract de 138 de milioane de euro.

Dorinel UmbrarescuConsiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) a anulat, la sfârsitul saptamânii trecute, rezultatul licitatiei pentru Lotul 2 al autostrazii Timisoara-Lugoj, unde Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) desemnase drept câstigatoare asocierea Spedition UMB SRL-Tehnostrade SRL, firme controlate de omul de afaceri Dorinel Umbrarescu.

În plus, CNSC a obligat CNADNR la continuarea procedurii si la revaluarea ofertelor depuse de cele doua asocieri, conduse de Selina si respectiv de Spedition UMB.

“Obliga autoritatea contractanta la continuarea procedurii, în maxim 10 zile de la primirea prezentei, prin reevaluarea ofertei contestatoarei  si a ofertei desemnate anterior câstigatoare  (apartinând intervenientei),  tinând cont de cele precizate în motivarea ce urmeaza”, se arata în decizia CNSC.

Lotul 2 al autostrazii Timisoara-Lugoj are o lungime de 25,6 kilometri, iar costul lucrarilor este estimat la 611,8 milioane de lei.

Investitia este finantata în proportie de 85% din Fondul de Coeziune, iar restul de la bugetul de stat.

„Lupta” dintre casele de avocati

Firma Selina SRL, în calitate de lider al asocierii Selina-Doprastav- Sodi Constructii, reprezentata de cabinetul de avocat „Vass Iulia Erzsebet”, a contestat pe 14 ianuarie la CNSC rezultatul procedurii de atribuire.

De asemenea, Selina a solicitat CNSC sa oblige CNADNR sa reevalueze oferta asocierii Selina-Doprastav – Sodi Constructii.

La rândul ei, asocierea formata din firmele apartinând lui Dorinel Umbrarescu a înaintat CNSC o “cerere de interventie”, prin care solicita respingerea contestatiei depuse de asocierea condusa de Selina.

Asocierea formata din firmele lui Dorinel Umbrarescu este reprezentata de casa de avocatura Nistor Alina Maria.

Pe site-ul cabinetului de avocatura al Iuliei Vass, sora Andreei Paul (Vass), se precizeaza, la proiecte majore de infrastructura, acorda asistenta si reprezentare juridica “uneia dintre cele mai mari companii locale din domeniul constructiilor cu privire la formularea unei contestatii împotriva procedurii de atribuire având ca obiect contractul de lucrari pentru constructia autostrazii Timitoara-Lugoj organizata de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din România cu o valoare estimata de aprox. 611 milioane de lei (2012)”.

Primul tronson din Timisoara-Lugoj, dat în folosinta în octombrie 2012

Primul tronson al Autostrazii Timisoara-Lugoj, în lungime de 9,5 kilometri, a fost deschis circulatiei în octombrie 2012, lucrarile fiind finalizate cu sase luni înainte de termen.

Tronsonul face legatura între municipiul Timisoara si localitatea Remetea Mare.

Lucrarile de constructie pentru acest tronson au fost executate de asocierea SC Spedition UMB SRL – SC Tehnostrade SRL – Carena SpA Impresa di Construzioni. Valoarea primului tronson al Autostrazii Timisoara-Lugoj a fost de 210.396.462, 74 lei (fara TVA).

Autostrada Timisoara-Lugoj are o lungime totala de peste 35 de kilometri.

Autostrada Timisoara-Lugoj va face parte din coridorul IV Pan-European, menit sa asigure conexiunea dintre statele membre ale Uniunii Europene si cele aderate dupa 2004 si 2007. Traseul coridorului este Dresden – Nurnberg – Praga – Viena – Bratislava – Gyor – Budapesta – Arad, apoi se ramifica în doua: Timisoara – Deva – Sibiu – Pitesti – Bucuresti – Constanta si Timisoara – Drobeta Turnu Severin -Vidin – Sofia – Salonic. loredana voiculescu, gandul.info

Cuvinte cheie: , , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie