Gandul.info a initiat o campanie privind restrictiile pentru romani in Marea Britanie, ca replica la campania publicitara pregatita la Londra. Vezi reactia presei straine
Mesajele din campania Gandul.info, care ii invita pe britanici la noi in tara, au facut impresie buna in Marea Britanie si nu numai. Jurnalistii straini cred ca apelul nostru este mai inspirat decat cel al englezilor si ii lauda pe romani pentru ca au luat atitudine.
Mai mult, Associated Press va publica un editorial despre campania romaneasca, iar stirea va face inconjurul lumii. Si nu uitati: „Printul Charles si-a luat o casa in Romania, iar printul Harry nu a fost fotografiat niciodata gol in tara noastra”. Cu alte cuvinte, veniti aici.
„A romanilor este mai buna”, declara jurnalistii de la Channel 4, in legatura cu aceasta campanie initiata de Gandul.info. Englezii considera totul drept un raspuns plin de umor la afisele care ii „invita” pe romani sa evite Marea Britanie.
Sloganurile i-au amuzat si pe cei de la Huffington Post. Printre randurile lor si-au facut loc si cateva ironii: „Doua romance.. de fapt acestea ar putea fi Pippa si Kate. Nu putem sa le deosebim,” arata un comentariu al jurnalistilor la afisul „Jumatate dintre romance arata precum ducesa Kate, iar cealalta jumatate precum sora ei”.
„Poate ca era momentul ca romanii sa nu mai stea sa se uite, sa fie frustrati atunci cand cineva de afara ii ia peste picior. Mesajul este ca nu trebuie sa fim tratati toti la pachet. Romanii sunt inteligenti, au umor. Sunt oameni buni in ceea ce fac. Daca aleg sa mearga in America sau Marea Britanie sa-si castige existenta, de ce n-ar fi apreciati pentru competentele lor”, a declarat Claudiu Pandaru, director editorial gandul.info.
Pagina de Facebook a publicatiei Gandul le da ocazia romanilor sa-si transmita propriile argumente lumii intregi.
In acest timp, campania „Nu veniti in Marea Britanie” le da in continuare idei britanicilor. Londra a negat ca ar pregati o campanie care sa descurajeze sosirea romanilor si bulgarilor in Marea Britanie, din 2014.
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!