Televiziunea cu audienta cea mai mare in 2012: Pro TV
Telespectatorii au ales si in 2012 sa urmareasca Pro TV – fie ca a fost vorba despre stiri, filme, seriale de top sau emisiuni de divertisment – astfel ca postul s-a pozitionat si in anul care s-a incheiat in pozitia de lider incontestabil de audienta, informeaza un comunicat remis MEDIAFAX.
Romanii au trecut in noul an cu televiziunea lider si au ales ca si in acest an sa petreaca atat ziua de 31 decembrie, cat si noaptea de Revelion alaturi de Pro TV. Acesta a fost lider de audienta in tot intervalul orar cuprins intre 07.00 – 02.00 inregistrind o audienta medie de 6,4 puncte de rating la nivelul intregii zile si o cota de piata de 19,2%, Antena 1 situandu-se pe locul al doilea cu 5,7 puncte de rating si 17,2% cota de piata.,
in noaptea dintre ani, Andra si Catalin Maruta impreuna cu invitatii lor, au spus „Eu de Revelion nu dorm” si acelasi lucru au facut si telespectatorii care au petrecut alaturi de Pro TV. Aproape 3 milioane de romani au urmarit programul oferit de televiziunea lider din Romania in minutul de maxima audienta de la 23.07, in timp ce, pe publicul comercial din mediul urban, Pro TV inregistra la 23.57 un varf de 15,7 puncte de rating si 34,9% cota de piata.
intre 21.42 si 01.36, programul „Eu de Revelion nu dorm” a fost lider de audienta pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani cu un rating de 11,2 puncte si 24,9% cota de piata, in timp ce Antena 1 s-a situat pe locul al doilea cu 8,3 puncte de rating si 18,4% cota de piata.
„Supervelionul” ProFM si Pro TV a adunat in Piata Revolutiei peste 30.000 de oameni care au vrut sa petreaca, sa asculte muzica si sa se distreze alaturi de DJ-ii ProFM, in calitate de maestri de ceremonie ai serii.
La miezul noptii, fix la trecerea dintre ani, atat romanii care petreceau in Piata Revolutiei, cit si cei din fata televizoarelor au trecut in noul an cu Pro TV. La ora 12 noaptea, peste 2 milioane de romani erau cu ochii pe Pro TV, iar pe publicul comercial din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, Pro Tv era lider de audienta cu 14,8 puncte de rating si 32,8% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra doar 8,3 puncte de rating si 18,6% cota de piata.
Joy division-ul ProFM, reprezentat la fata locului de George Vintila, cu o traditie de 16 ani in prezentarea concertului din centrul Bucurestiului, de Marius Onuc si Madalina Vintila, a dus la capat ceea ce nu a reusit Apocalipsa: a ingropat anul 2012 si nu oricum, ci cu multa veselie, confetti, artificii si super hituri interpretate de cei mai iubiti artisti romani.
Astfel, cei care au ales sa treaca in noul an intr-o zi de marti, 2013 cu ProFM au urmarit concertul, la Pro TV, live la MTV si pe Voyo, asigurat de 14 cantareti si trupe, carora li s-a alaturat si baletul lui Edi Stancu. Patru dintre fostii concurenti ai emisiunii „Vocea Romaniei” au dat startul la ora 20.30: Max Dragomir, Laura Gherescu, David Bryan si, bineinteles, castigatoarea acestui sezon – Julie Mayaya. Daryela, Meena K, Connect-R, Anya au continuat petrecerea in Piata Revolutiei. Aflat la inceput de drum, dupa cum declara chiar el, Cristi Minculescu a oferit publicului un super recital cu trupa Lotus. Daca pentru Julie Supervelionul ProFM a fost o premiera, trupa Voltaj este deja veterana. Ea le-a spus tuturor „Povestea oricui”, „Lumea e a mea”, „Mi-e dor de” si „Da vina pe Voltaj”. Smiley i-a convins pe toti ca „Oficial imi merge bine” si a cantat „Preocupat cu gura ta”, „Dead men walking”, „Am bani de dat” si cel mai recent hit „Cai verzi pe pereti”.
Si fanii serialului „Pariu cu viata” au fost fericiti. Dar, de aceasta data, ei nu au auzit piesele trupei Lala Band, ci cele din repertoriul solo atat al Alinei Eremia cat si al lui Sore, care au electrizat, pe rand, publicul cu vocile lor.
Atat cei prezenti in Piata Revolutiei, cat si telespectatorii Pro TV si MTV dar si abonatii Voyo au respectat traditia si au trecut in 2013 impreuna cu Loredana, care a incheiat petrecerea cu un super concert, ce a continut si noul single „Sukar” de pe albumul „Dragoste”. Gazdele serii au incheiat noaptea si au inceput anul 2013 cu un super tonus marca „Legalize Joy”, in ciuda frigului.
in 2012, Internet Pro TV a batut record dupa record si a terminat anul ca lider incontestabil al publisherilor din online-ul romanesc. Portalurile www.stirileprotv.ro si www.sport.ro au dominat clasamentul celor mai vizitate site-uri din Romania in fiecare luna. Internet Pro TV a avut la finalul anului si cele mai vizitate site-uri din categoriile divertisment – prin www.protv.ro -, tabloide – prin www.cancan.ro -, lifestyle feminin – prin www.perfecte,ro – si lifestyle masculin – prin www.debarbati.ro.
Si ultimul proiect lansat al Internet Pro TV, site-ul de „stiri, cel mai probabil”, www.audvoci.ro, a ajuns rapid lider in categoria sa, iar cel mai puternic radio online ramane www.profm.ro.
Platforma pay-per-view a Internet Pro TV, www.voyo.ro, care ofera in premiera continut video atat pe PC-ul clasic, cat si pe device-uri mobile si smart TV, a avut cifre impresionante, cu peste 1 milion de vizite lunar.
Si pe mobil, Internet Pro TV a fost in 2012 lider incontestabil, cu o cota de piata de peste 40% din audienta inregistrata a traficului de internet mobil. M.sport.ro a fost in fiecare luna a anului trecut primul mobisite din Romania, cu cifre peste versiunile www ale site-uri ca jurnalul.ro, mediafax.ro, orange.ro sau ejobs.ro.
Internet Pro TV domina clasamentul publisherilor, cu 3 mobisite-uri in top 5, m.sport.ro, m.stirileprotv.ro si m.cancan.ro. in ultima luna a anului, primele doua pozitii au fost ocupate de m.sport.ro si m.stirileprotv.ro.
Si paginile de Facebook ale Internet Pro TV au terminat anul cu cifre record, cu peste 3 milioane de fani. Internet Pro TV este singurul publisher cu 3 pagini de Facebook care au peste 500.000 de fani fiecare, cele ale Pro TV, Sport.ro si ale talent-show-ului „Romanii au talent”, iar cele ale supershow-ului „Vocea Romaniei”, serialului „Pariu cu viata” si celui mai important site de stiri din Romania, Stirile Pro TV, au intrat in noul an cu peste 300.000 de fani fiecare.
mediafax.ro.
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!