Sharp tinteste zona romaneasca de consumer
Compania japoneza Sharp, al patrulea mare producator de televizoare din lume, are planuri mari in Romania, pentru 2013: isi doreste sa creasca foarte mult pe zona de consumer, dupa ce, in ultimii ani, a devenit cunoscuta datorita echipamentelor destinate marilor corporatii, potrivit lui Mihai Radu, Managing Partner al AMI Communications, agentia de relatii publice care va reprezenta acest brand pe piata locala.
AMI Communications va dezvolta o strategie de comunicare integrata, cu focus pe media relations, va oferi consultanta privind social media, se va implica in organizarea evenimentelor Sharp si, totodata, va implementa proiecte in care vor fi implicate activ categoriile tinta ale companiei.
Sharp a fost fondata in 1912 la Tokio de Tokuji Hayakawa si are 55.580 de angajati la nivel global. in 2011, veniturile nete ale companiei au fost de aproape 34 de miliarde de euro.
AMI Communications a fost infiintata la inceputul in 2005 ca filiala a unei importante agentii de PR din Cehia, fiind si partener exclusiv in Romania al Edelman, cea mai mare agentie independenta de PR din lume.
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!