Romania a castigat locul intai la competitia „Best CAP communication award” organizata de Directia Generala pentru Agricultura a Comisiei Europene

 

Romania a castigat primul loc la sectiunea „Comunicare catre beneficiari” cu proiectul realizat de fundatia ADEPT Transilvania, obtinand 42% din voturile participantilor in competitia organizata de Directia Generala pentru Agricultura a Comisiei Europene (DG Agri), „Best CAP communication award”.

Urmatorul clasat a fost proiectul realizat de Consiliul European al Tinerilor Fermieri (CEJA), cu 37% din voturi, alte 21% din voturi fiind acordate celui de-al treilea proiect nominalizat in aceasta categorie, cel al site-ului editorial agricola.com, adresat fermierilor spanioli.

Prezent la eveniment, comisarul european pentru agricultura, Dacian Ciolos, a declarat ca toate cele 12 proiecte nominalizate au fost inspirate, promovand intr-o forma sau alta Politica Agricola Comuna (PAC).

„Proiectul celor de la ADEPT Transilvania a fost foarte bine primit si asta arata ca foarte multe lucruri se pot face si dincolo de ceea ce fac autoritatile si nu neaparat cu bani multi. Cred ca se pot face lucruri interesante pentru masa mare de beneficiari”, a spus Dacian Ciolos.

In opinia acestuia, este foarte importanta munca comunicatorilor, deoarece fermierii au nevoie de intermediari care sa promoveze ceea ce fac.

„Este foarte important ca stiti sa vindeti viitoarea reforma PAC, chiar daca ea nu este finalizata si mai este inca foarte mult de lucru. Comunicarea este foarte importanta, mai ales pentru fermieri, care au nevoie de intermediari, respectiv de comunicatori, care sa le promoveze munc”‘, a subliniat Dacian Ciolos.

Un numar de 12 proiecte de comunicare pentru Politica Agricola Comuna (PAC), incluse in patru categorii, au fost nominalizate luni pentru premiile „Best CAP communication award” acordate de Directia Generala pentru Agricultura a Comisiei Europene (DG Agri), dintr-un total de 118 eligibile, depuse de reprezentanti din 21 de state membre. Proiectul Romaniei, in valoare de 700.000 de euro, si-a propus sa imbunatateasca accesul la informatie pentru micii fermieri din Transilvania care vor sa acceseze fonduri europene pentru dezvoltare rurala. Informatiile oferite sunt „impachetate” corespunzator in ghiduri de informare pe intelesul fermierilor.

Fondurile pentru acest proiect, in valoare de 700.000 de euro, au provenit de la Guvernul Norvegiei printr-un program de dezvoltare durabila adresat Romaniei si Bulgariei, iar co-finantarea a fost asigurata de Orange Romania, fundatia avand de sapte ani un parteneriat cu operatorul de telefonie mobila.

agerpres.ro.

Cuvinte cheie: , , , , , , , , , , , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie