Criza nu e un motiv ca firmle sa nu investeasca in promovare; Participarea la expozitii in cadrul Romexpo a crescut cu 30% in 2012 fata de 2011

 

Targurile de produse alimentare Indagra si Alimenta, expozitia de bunuri de larg consum Tibco si targurile de produse traditionale au atras in acest an cei mai multi vizitatori la Romexpo, care a organizat 46 de targuri si expozitii la care au venit aproximativ 300.000 de persoane.

„Rezultatele inregistrate de-a lungul acestui an au evidentiat o crestere cu 30% in materie de firme expozante, respectiv suprafata expozitionala inchiriata comparativ cu anul 2011, cand au fost organizate 38 de targuri, in cadrul carora au participat 2.000 de firme expozante, fiind vizitate de 230.000 de persoane”, a declarat agentiei Mediafax, Mariana Suciu, directorul general al Romexpo.

In acest an, Romexpo a organizat un numar record de evenimente, respectiv 46 de targuri si expozitii, care au reunit peste 2.600 de firme din 43 de tari si un numar de 300.000 de vizitatori.

Targul international de bunuri de larg consum (Tibco) desfasurat in perioada 31 mai-3 iunie, concomitent cu Targul de produse traditionale si artizanat si Kidex (expozitie de produse si servicii pentru bebelusi, copii, viitoare mamici si parinti) a atras cei mai multi vizitatori, respectiv 90.000.
Alimentele au fost si ele un punct de atractie pentru aproximativ 50.000 de vizitatori care au trecut portile Romexpo in perioada 31 octombrie-4 noiembrie pentru Indagra (agricultura, horticultura, viticultura si zootehnie), Alimenta (targ international pentru industria alimentara), Expo Drink & Wine (targ de vinuri si bauturi alcoolice) si Targul de produse traditionale.

Targul de turism, TMA (Festival de spiritualitate, medicina alternativa si terapii complementare) si un targ de produse traditionale au adus la Romexpo in perioada 15-18 martie circa 25.000 de vizitatori. Un numar similar au trecut portile centrului expozitional in intervalul 11-13 mai, atrasi de ofertele de angajare de la targurile E-jobs Expo si Edu (Expozitie internationala de oferte educationale si pregatire profesionala, documentatie, carti si material didactic, echipamente si mobilier scolar, rechizite).

Constructiile si amenajarile au atras si ele un numar important de persoane. Astfel, aproximativ 15.000 de vizitatori au venit intre 29 martie si 1 aprilie pentru Construct Expo, Ambient Expo, Antique Market (targ de obiecte de arta si antichitati), Expo Flowers&Garden (expozitie internationala de flori, amenajari peisagistice si gradinarit) si un alt targ de produse traditionale.

Targul de turism de toamna, desfasurat in perioada 11-15 noiembrie, Romhotel (expozitie internationala de echipamente, mobilier si dotari pentru hoteluri si restaurante) au atras, de asemenea, in jur de 15.000 de persoane.

Targurile de produse traditionale se bucura de un succes constant, iar Romexpo nu a ezitat sa le exploateze. Au fost organizate 11 astfel de manifestatii in acest an, in paralel cu diverse alte targuri.

Si Cosmetics Beauty Hair (expozitie internationala de produse si echipamente pentru cosmetica, ingrijire corporala si coafura), care a avut loc intre 20 si 23 septembrie, alaturi de Expo ITP (expozitie internationala de contractari pentru confectii, textile, pielarie si incaltaminte) si nelipsitul targ de produse traditionale au primit aproximativ 15.000 de vizitatori.

„In pofida situatiei economice dificile, incepand cu acest an, din ce in ce mai multe firme au ales sa investeasca mai mult in promovare prin participarea la expozitii, constientizand ca astfel de manifestari reprezinta o ocazie de a-si prezenta potentialul, de a stabili noi relatii sau de a-si fideliza clientii traditionali, cat si pentru oportunitatea identificarii de proiecte ce vizeaza investitiile viitoare. Contactul direct dintre furnizor si beneficiar ramane, pana la urma, cel mai eficient mod de promovare si vanzare a produselor sau serviciilor”, a mai spus Mariana Suciu.

Complexul expozitional Romexpo are ca actionar majoritar Camera de Comert si Industrie a Romaniei.

medfiafax.ro.

Cuvinte cheie: , , , , , , , , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie