Radu Timis a inventat Salamul Sasesc

 

A pierdut de doua ori tot ce a investit, a treia oara a plecat la drum cu un chiosc, iar afacerile sale depasesc azi 80 de milioane de euro. Radu Timis a construit din temelii Cris-Tim, a inventat marca Salam Sasesc si tinteste vânzari de cinci ori mai mari pâna în 2022.

Antreprenorul a lansat anul acesta mezeluri fara conservanti si vrea sa intre si în alte segmente – vinuri, lactate bio, sa exporte tot mai mult si sa transforme Cris-Tim într-o companie regionala.

Radu Timis nu crede ca spiritul antreprenorial poate fi dobândit, ci pur si simplu, ne nastem sau nu cu simtul banilor. Simte ca are nise noi de atacat, iar lista de planuri pe care vrea sa le puna în aplicare e lunga. Plin de optimism, declara ca a bugetat pentru anul în curs o crestere de 25% a afacerilor, dar ca nu s-ar mira ca plusul sa fie chiar si de 50%, în conditiile în care anul trecut compania a înregistrat o cifra de afaceri de 83 de milioane de euro si cel mai bun EBITDA, de 10,5 milioane de euro, din istoria Crist-Tim. Radu Timis a influentat decisiv piata preparatelor de carne din România. A construit grupul Cris-Tim, compus din sapte firme, cu activitati în principal în productia, distributia si vânzarea preparatelor din carne. Antreprenorul în vârsta de 50 de ani spune ca s-a nascut cu „simtul banilor”, iar un exemplu este faptul ca parintii i-au dat bani doar în prima luna de studentie, iar apoi „le trimiteam eu bani acasa”.

Este absolvent al Institutului National de Educatie Fizica si Sport din Bucuresti, iar dupa terminarea studiilor a lucrat ca profesor în Oltenita vreme de trei ani. La începutul lui 1990 s-a întors în Bucuresti si s-a angajat timp de doi ani ca instructor sportiv la piscina fostului hotel Bucuresti, actualul Radisson. Primii pasi de antreprenoriat au fost facuti în 1992, în domenii care nu au nicio legatura cu activitatea din prezent.

Ioana Mihai, businessmagazin.ro

Cuvinte cheie: , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie