Sondaj TVH 2.0 Promotiile din magazine nu sunt avantajoase pentru cumparatori, spun 52% din romani

 

Peste jumătate dintre participanţii la un sondaj TVH 2.0, 52%, afirmă că promoţiile/ofertele prezentate de magazine nu sunt avantajoase pentru cumpărători. Cei care consideră, dimpotrivă, că aceste oferte sunt avantajoase reprezintă 37% din totalul celor intervievaţi. 11% dintre cei chestionaţi au evitat să răspundă la întrebare (nu ştiu/nu răspund).

Analizând datele din punctul de vedere al nivelului de educaţie al repondenţilor, reiese că:
Cei care declară că promoţiile/ ofertele nu sunt avantajoase reprezintă 48% dintre absolvenţii de studii subliceale, 52% dintre absolvenţii de liceu şi 65% dintre absolvenţii de studii superioare.
La polul opus se situează cei ce consideră promoţiile/ ofertele avantajoase, şi anume 38% dintre absolvenţii de gimnaziu, 39% dintre bacalaureaţi şi 28% dintre absolvenţii învăţământului superior.
Nu au răspuns la întrebare 14% dintre absolvenţii de şcoală generală, 9% dintre bacalaureaţi şi 7% dintre posesorii de diplome universitare.
Sondajul, ale cărui rezultate vor fi discutate în direct astăzi, de la ora 19.00, de Mihaela Ilie, coordonator IRSS, şi Răzvan Popescu, economist, a fost realizat telefonic în perioada 19-22 Noiembrie 2012 pe un eşantion de 1050 de persoane peste 18 ani, cu o marjă de eroare de ±3,0%.
Specialişti ai IRSS abordează zilnic eşantioane din publicul ţintă, pe teme care nu ne lasă indiferenţi. Rezultatele, comentate de sociologi de prestigiu, contribuie la edificarea noastră despre ce şi cum ni se întâmplă, de ce şi, mai ales, cui foloseşte.

Televiziunea TVH 2.0 face parte din proiectul „Romania 2.0”, un proiect pe termen lung care are la bază ideea de upgradare a României. TVH 2.0 se recepţionează în reţeaua UPC Digital şi pe platforma DTH Digi (RCS & RDS).

Autor: Călin Angheluţă

amosnews.ro

Cuvinte cheie: , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie