15 milioane de euro a incasat eMag de Black Friday

 

eMag, cel mai mare retailer online IT&C, a înregistrat cu ocazia evenimentului de shopping Black Friday vânzari de peste 15 milioane de euro, daca sunt luate în calcul si comenzile înregistrate sâmbata si duminica – când compania a suplimentat de doua ori promotiile si stocurile, a declarat pentru ZF Radu Apostolescu, vicepresedinte si director de dezoltare al companiei.

„Vânzarile de vineri au depasit 12 milioane de euro iar pâna duminica inclusiv am depasit 15 milioane de euro. Am suplimentat în doua rânduri numarul promotiilor si al stocurilor pentru a satisface cererea”, a spus Apostolescu.

Cu vânzari de 15 mil. euro în cele trei zile, eMag este la egalitate cu Altex în ceea ce priveste vânzarile din cele trei zile, si peste Flanco, retailer care a înregistrat vânzari de 12,1 mil. euro, de asemenea în cele trei zile de la finele saptamânii trecute.

Initial, eMag a anuntat vânzarile doar pentru ziua de vineri – care s-au ridicat la 12 mil. euro, în timp ce Altex, Flanco si Domo, iar astazi si Evomag.ro si F64.ro au publicat date privind vânzarile înregistrate de vineri pâna duminica, perioada în care au desfasurat campanii promotionale.

Publicând cifra pe o perioada comparabila (trei zile), eMag nu mai este pe locul doi în topul vânzarilor înregistrate de Black Friday, ci pe locul 1, la egalitate cu Altex, cu vânzari de 15 mil. euro.

Cifrele finale de vânzari arata ca online-ul a câstigat batalia cu magazinele traditionale, afirma Radu Apostolescu. „Este prima data în istoria retailului românesc când online-ul depaseste magazinele traditionale. Clientii au înteles ca e mai simplu si mult mai rapid sa comanzi de acasa: comenzile online primite în patru ore de noi le-au depasit pe cele primite în trei zile în offline”, a spus oficialul eMag.

Apostolescu îl contrazice astfel pe Dan Ostahie, presedinte si CEO al Altex, care declara ieri pentru ZF ca Black Friday a demonstrat avantajul magazinelor electroIT traditionale, de mari dimensiuni în fata celor online, care acomodeaza cu greutate un numar ridicat de clienti.

„Pentru ca site-urile nu au functionat, oamenii au mers în magazine. Noi am avut stocuri pregatite si un sistem informatic si un proces de vânzare care nu a dus la formarea de cozi. S-a vazut cu aceasta ocazie avantajul retailerilor clasici în fata unor showroom-uri care nu au capacitatea de a face vânzari de asemenea dimensiuni”, a spus Ostahie. El a dclarat ca vânzarile de 15 mil. euro au fost generate în conditiile în care clientii care au intrat în magazine au cumparat si alte produse decât cele aflate la promotie.

„Oamenii au venit în magazine si au cumparat si alte produse decât cele din campania Black Friday. Cele mai mari vânzari au fost obtinute de magazinele mari, MediaGalaxy din Bucuresti, Constanta si Brasov”, a spus CEO-ul Altex.

F64.ro, cel mai mare magazin online local de echipamente foto-video, a înregistrat vânzari de 1,47 mil. euro de Black Friday, în timp ce Evomag.ro – unul din jucatorii mari din retailul online local IT&C a avut vânzari de aproape 1 mil. euro.

Adrian Seceleanu, zf.ro

Cuvinte cheie: , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie