Andrei Romanescu, noul director general al HP Global e-Business Operations Centre (GeBoc)
HP numeşte pentru prima dată un român la conducerea centrului de servicii GeBoc.
Andrei Romanescu (33 de ani) este noul director general al centrului de servicii partajate HP Global e-Business Operations Centre (GeBoc), el fiind primul român care conduce centrul de la lansarea acestuia în 2005.
Romanescu a preluat funcţia de manager director de la 1 noiembrie de la Alexander Weigl, care va ocupa o alta funcţie in cadrul HP. Weigl a condus centrul de servicii al HP din Romania, un business cu circa 3.100-3.200 de angajati, din august 2010.
„Andrei Romanescu este primul român care preia funcţia de manager de centru în cei şapte ani de existenţa ai HP GeBoc. Aceasta numire este o confirmare a maturităţii centrului şi a aprecierii pe care compania HP o are pentru competenta si profesionalismul specialiştilor aflaţi la conducerea centrului de servicii din Romania”, au afirmat oficialii HP GeBoc.
Anterior, Andrei Romanescu a ocupat pozitia de functional manager pentru regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) in cadrul GBS (Centrul Global de Servicii al HP), coordonând echipe din Romania, Bulgaria si Slovacia.
Managerul lucrează pentru HP din iulie 2011, anterior fiind vicepreşedinte de operaţiuni in cadrul diviziei locale a WNS Global Services.
Romanescu are 15 ani de experienţa in industria de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO) si telecomunicatii.
Noul şef al centrului de servicii al HP a absolvit Academia de Studii Economice Bucureşti şi este certificat în consultanta de management, avand abilităţi patru zone de competenţă: operaţiuni, administrarea resurselor umane, relaţii cu clienţii, conducerea afacerilor.
HP GeBoc, centrul de servicii al HP, a fost deschis în 2005, iar în prezent este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de outsourcing, compania având în jur de 3.100-3.200 de angajati. De altfel, centrul de servicii al HP a fost unul dintre cei mai activi angajatori in ultimii ani, in 2010 si 2011 conducerea GeBoc anuntand ca recruteaza circa 600 de angajati pe an. Compania ofera servicii in 25 de limbi straine pentru tarile din Europa, Orientul Mijlociu si Africa.
Alexander Weig, cel care a condus centrul GeBoc din Romania din august 2010 spunea de curand nu exista date exacte despre numarul de angajati de pe piata locala de outsourcing, dar ca estimeaza ca ar fi in jur 20-30.000 de oameni care lucreaza in domeniu.
De asemenea, fostul manager GeBOC estima ca numărul de angajaţi din outsourcing va creşte anual cu între 10-20% in perioada următoare.
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!