Care este valoarea cumparaturilor online a romanilor
Comoditatea cumparaturilor online, au determinat cumparatorii romani sa aloce o suma de bani in continua crestere. Potrivit unui studiu realizat de 2Parale (retea de marketing afiliata din Romania), proportia comenzilor care depasesc valoarea de 400 de lei, a crescut cu 12% in lunile ianuarie-septembrie 2012 fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Cele mai bine vandute produse online sunt cele din categoria IT&C (unde achizitia medie este de 800 de lei), si cele din categoria Fashion – imbracaminte-incaltaminte-accesorii – (unde comanda medie este de 222 de lei).
Cu toate acestea cartile au realizat cea mai semnificativa ascensiune, vanzarea lor crescand cu 276% comparativ cu primele trei trimestre din 2012.
”Pietele de comert online si marketing afiliat confirms trendul crescator pe care il urmeaza in ultimii ani. Pe final de an ne asteptam la o crestere accelerata pe fondul sarbatorilor de iarna si al activitatilor de marketing, precum Black Friday si iChallenge, competitia pe care urmeaza sa o lanseze 2Parale”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Parale.
Cea mai buna perioada pentru comertul online a fost septembrie, care a adus magazinelor online vanzari de peste 2,6 milioane de lei, numai prin 2Parale. Tot septembrie a fost si cea mai prolifica luna pentru afiliatii din 2Parale, care au totalizat castiguri de aproape 160.000 de lei.
Zilele preferate pentru cumparaturi sunt miercuri si joi. Cel mai mare flux de tranzactii online are loc in timpul pranzului, si dupa ora 20 scrie revista Capital.
I.T.F.
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!