Dan Matei Agathon: Brandul Dracula are parte de reclama mondiala oferita gratis de Hollywood

 

Turismul românesc ar avea de câstigat milioane de fani daca România ar profita de pe urma filmului „Hotel Transylvania”, care ofera posibilitatea promovarii brandul turistic Dracula în lumea întreaga, considera presedintele Federatiei Patronatelor din Turism si Servicii (FPTS), Dan Matei Agathon.

„Succesul mondial al filmului Hotel Transylvania ne da ocazia sa promovam brandul turistic Dracula în lumea întreaga. Avem astfel înca o dovada a importantei acestui mit si a capacitatii lui de a mobiliza atentia oamenilor din întreaga lume. Toata aceasta frenezie legata de Dracula si întretinuta episodic prin productii cinematografice de top trebuie transformata în turisti pentru România. Daca ne împiedicam de pudibonderii false si nu profitam de brandul turistic Dracula, România are de pierdut o reclama mondiala oferita gratis de Hollywood, asadar si milioanele de fani Dracula care ar putea vizita tara noastra în cautarea acestui personaj de legenda”, a declarat Dan Matei Agathon, potrivit Agerpres.

În opinia acestuia, circuitul turistic Discover Dracula Tour, lansat de Agentia S&S Travel alaturi de Federatia Patronatelor din Turism si Servicii vine în întâmpinarea acestor turisti care vor dori sa vada cu ochii lor locurile de bastina ale lui Dracula. În acest sens, Discover Dracula Tour se implica în oferirea unui tur gratuit din partea Biroului de Turism al României din Viena, prin sprijinul lui Simion Giurca, directorul oficiului, alaturi de Sony Austria si de postul Radio Wien. România a beneficiat în acest concurs de promovare cu ocazia lansarii filmului Hotel Transylvania la Viena de suportul mediatic al postului Radio Wien, iar câstigatorii vor fi doua familii din Austria care vor beneficia de un weekend în Bucuresti cu servicii complete, inclusiv o excursie la Snagov, pe urmele lui Dracula.

„În ciuda acestor initiative de succes, la nivelul opiniei publice românesti, exista înca o rezerva fata de promovarea acestui brand, în ciuda faptului ca si-a dovedit perenitatea si puterea de seductie asupra oamenilor din întreaga lume. Pâna nu vom renunta la ezitarile si timiditatile din interiorul tarii, nu vom putea dezlantui forta acestui mit care ar schimba efectiv la fata turismul românesc si l-ar propulsa mai mult decât orice alta investitie. Spre deosebire de opinia publica româneasca, înca divizata în privinta utilitatii brandului Dracula, toti observatorii straini sunt de acord ca acest brand ar fi salvator pentru turismul românesc si sunt uimiti de faptul ca nu-l utilizam pe scara larga si la toate nivelurile posibile”, a mai adaugat seful FPTS.

Capital.ro

Cuvinte cheie: , , , , , , , , , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie