BCR si-a imbunatatit sistemul informatic

 

Banca Comerciala Româna (BCR) a intrerupt temporar sistemul informatic care gestioneaza operatiunile cu carduri si reteaua de acceptare ATM/MFM (masina multifunctionala) si POS BCR, în noaptea de vineri, 12 octombrie, spre sâmbata, 13 octombrie, între ore 01.00 – 05.00, au anuntat, reprezentanti ai BCR.

Fluctuatiile în functionare din reteaua de ATM, MFM, POS si carduri BCR vor fi generate de derularea unor procese specifice ce privesc îmbunatatiri aduse sistemului informatic, care vor conduce la cresterea calitatii serviciilor oferite, precizeaza banca.

Reteaua de ASV (automat de schimb valutar) nu va fi afectata de acesta întrerupere.

Serviciul de efectuare operatiuni prin canale alternative – Click 24 Banking BCR si Alo 24 Bankign BCR va fi disponibil conform programului de functionare – 24/7, cu exceptia afisarii informatiilor referitoare la cardurile de credit.

Serviciile oferite de BCR Partener Mobil SRL prin intermediul telefonului mobil vor fi functionale 24 de ore din 24, permitând clientilor sa obtina informatii despre cont, sa reîncarce orice cartela de mobil în retelele partenere, sa trimita bani în orice cont din România sau sa plateasca facturi direct de pe mobil.

Capital.ro

Cuvinte cheie: , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie