Scade profitul Metro AG
Metro AG, al patrulea mare retailer din lume, a revizuit în scadere estimarile privind profitul din 2012, din cauza scaderii încrederii consumatorilor, care afecteaza afacerile din Europa de Est si de Sud, a crizei datoriilor din zona euro si a cresterii somajului, transmite AP si Reuters.
Pentru acest an Metro, cel mai mare retailer din Germania, se asteapta la un profit înainte de dobânzi si taxe (EBIT) si înainte de elementele exceptionale de aproximativ 2 miliarde de euro (2,6 miliarde de dolari) fata de estimarea precedenta, de 2,37 miliarde de euro.
Pentru 2012, ramâne neschimbat obiectivul Metro privind o crestere sustenabila a vânzarilor, îmbunatatirea fluxului de numerar si reducerea datoriei nete, a anuntat grupul german.
Metro AG a raportat pierderi peste asteptari în primul trimestru din acest an, din cauza reducerii preturilor la divizia de electronice si a a cheltuielilor legate de reorganizare. Pierderea neta a fost de 82 milioane de euro (108 milioane de dolari) în perioada ianuarie-martie 2012, fata de o pierdere de 3 milioane de euro în perioada similara din 2011, în timp ce analistii estimau pierderi de 55,6 milioane de euro.
Metro Group este una dintre cele mai mari si mai extinse companii de retail din lume. Metro Cash & Carry este prezenta în 31 tari cu aproximativ 670 de magazine cash & carry, unde lucreaza peste 100.000 de angajati.
METRO Cash & Carry s-a lansat oficial în România în luna octombrie 1996, când a deschis primul magazin din Bucuresti. Astazi, reteaua numara 25 de centre de distributie amplasate în Bucuresti, în Brasov, Constanta, Timisoara, Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Pitesti, Tg. Mures, Arad si Deva.
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!