Grigore Horoi, presedintele Agricola: Activam într-o piata fara prea mult sex-appeal la investitori

 

Ambitiile noastre sunt din ce în ce mai mari“ – dupa trei ani de criza, în care Agricola a lansat produse noi si si-a dublat exporturile (20%), presedintele Grigore Horoi se declara dispus sa cedeze unui investitor strategic o parte din actiunile companiei bacauane.

«Avem deja un plan strategic pâna în 2017 si încercam sa-l aplicam întocmai (…) Am trecut prin multe crize pâna la cea începuta în 2008, dar consolidarea brandului e obligatorie si trebuie sa facem rost de bani pentru asta…», începe discutia cu Capital Grigore Horoi, presedintele Agricola, una dintre cele mai mari companii producatoare de carne de pui, preparate si semipreparate din România.

„Nu prea scapam în niciun an, continua Horoi, fara investitii de 3 milioane de euro în dezvoltare. Din 1992 încoace s-au cheltuit peste 100 mil. euro“.

Daca bancile nu prea mai dau credite, un investitor n-ar fi o solutie alternativa de finantare? „N-am exclus niciodata aceasta varianta, doar ca activam într-o piata fara prea mult sex-appeal la investitori pâna acum…“, spune managerul, mai în gluma, mai în serios. O prima nota de subsol: Grigore Horoi este unul dintre cei trei actionari români ai Agricola, care detin împreuna 71,39% din grup.

Piata locala a preparatelor din carne atinge 1,2 miliarde de euro si este dominata de jucatori precum Transavia, CarmOpimp, Pajo Holding, Cris Tim, Angst, Aldis sau Elit. În urma rebrandingului, tinta e clara: vânzari mai mari cu aproximativ 15% (în valoare), pe o piata în stagnare.

Ileana Ilie, Capital.ro

Cuvinte cheie: , , , , , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie