Cele mai valoroase branduri din lume.TOP 10

 

Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la peste 100 miliarde de dolari, urmat la distanta de Coca-Cola si Microsoft, potrivit unui top realizat de eurobrand, potrivit caruia cele mai de valoare 10 marci din lume apartin companiilor americane.

Cel mai valoros brand din afara Americii este China Mobile, care se plaseaza abia locul 11 în topul global, cu o valoare estimata la 43,98 miliarde de dolari.

LVHM (Luis Vuitton Moet Hennessy) este compania europeana cu cele mai de valoare marci, evaluate la 34,3 miliarde de dolari, pe locul 14 în top, careia îi urmeaza Vodafone, 28,57 miliarde dolari, pe pozitia a 17-a, si brandurile producatorului de bere ABInBev, cu 28 miliarde de dolari, pe locul 19.

Compania austriaca eurobrand, înregistrata la Viena, este specializata în servicii de consultanta si evaluare a marcilor si patentelor.

Top 10 începe cu Apple, Coca-Cola (59,97 miliarde dolari) si Microsoft (53,97 miliarde dolari), urmate de IBM (52,63 miliarde dolari), care a facut schimb de locuri cu Google (50,6 miliarde dolari).

Pe locul al saselea se regaseste producatorul de tigarete Philip Morris (48,3 miliarde dolari), care a urcat de pe locul 10, urmat de Procter & Gamble (47,14 miliarde dolari) si McDonalds (45,84 miliarde dolari), în coborâre de pe sase.

Topul primelor 10 branduri globale este încheiat de Johnson & Johnson (44,66 miliarde dolari), care a avansat de pe pozitia a 11-a, si operatorul american de telecomunicatii AT&T (44,94 miliarde dolari).

Pepsi a iesit din top 10, ocupând locul 12, cu o valoare a brandului estimata la 41,56 miliarde dolari.

Apple a înregistrat cea mai abrupta crestere a valorii estimative a brandului, de 43,9%, în timp ce media top 100 indica un avans de 5%. Cea mai abrupta depreciere a valorii brandului a fost înregistrata de HP, minus 28,3%. Samsung, principalul rival al Apple, a înregistrat o crestere de 39,7%, la 23 miliarde dolari, urcând de pe locul 44 pe poztia a 24-a în top.

Mediafax.ro

Cuvinte cheie: , , , , , , , , , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie