Cum pierd firmele datele confidentiale?

 

Uneori datele companiei nu se pierd din cauza unei situatii extraordinare sau a unei persoane rauvoitoare. Dimpotriva, e posibil ca angajati bine intentionati sa faca mici greseli care pot costa compania foarte mult. Iata cateva dintre cele mai comune astfel de erori si solutiile lor.

Erori:
1. Email-uri trimise din greseala
2. Sitck-uri USB sau hard disk-uri externe pierdute
3. Documente printate aruncate sau ratacite.

Solutii
1.E recomandat sa distrugi imediat orice document sensibil de care nu mai ai nevoie.
2.In plus, ca o buna practica generala, pastreaza intotdeauna un backup al tuturor datelor tale esentiale.
3.In loc sa pastrezi acest backup pe un hard disk local, care se poate defecta sau rataci, e recomandat sa il externalizezi intr-un centru de date.

AvocatNet.ro

Cuvinte cheie: , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie