La sase luni de la falimentul Spanair si Malev pasagerii nu si-au primit banii pentru biletele de avion nefolosite

 

Au trecut sase luni de la falimentul companiilor aeriene Spanair si Malev si pasagerilor nu le-au fost înca rambursati banii pentru biletele de avion nefolosite.
ANAT (Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism) nu este de acord cu acest mod de lucru care însemnaa, de fapt, o lipsa de protectie a pasagerilor.

Cele doua companii aeriene europene au încetat zborurile la începutul acestui an, lasând multi pasageri cu bilete de valoare nefolosite. Pe acest fond, agentiile de turism acreditate IATA sunt înca în asteptarea rambursarii biletelor nefolosite ale clientilor, ele detinând în relatia cu pasagerul doar calitatea de intermediar.

IATA este organizatia care detine  sumele încasate de la agentiile de voiaj si se afla, în acest moment, în negociere cu lichidatorii celor doua companii aeriene, obiectivul acestei negocieri fiind acela de a se ajunge la un proces de rambursare consensual.

Senica Micu,Capital.ro

Cuvinte cheie: , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie