Romtelecom, către sute de mii de clienţi din Bucureşti: Treceţi la fibră optică? E gratis
Câteva sute de mii de abonaţi la serviciile de internet ale Romtelecom din Bucureşti vor fi chestionaţi până la finele acestui an dacă vor să migreze la serviciile furnizate de companie prin fibră optică, având astfel acces la viteze mai mari pe web, într-una dintre cele mai mari campanii de abordare directă a clienţilor desfăşurate de companie.
„Această schimbare nu implică nici costuri şi nici modificarea perioadei contractuale”, a spus Ghiman.
Dacă abonaţii acceptă trecerea la reţeaua pe fibră nu este necesară schimbarea cablurilor din locuinţă, ci doar, în anumite cazuri, a modemurilor dacă acestea nu sunt compatibile cu noile servicii, potrivit Romtelecom.
Trecerea la infrastructura pe suport de fibră, care se realizează doar cu acordul clienţilor, îi permite Romtelecom să ofere viteze mai mari pentru serviciile de date, de până la 100 Mbps. În aceste condiţii clienţii pot achiziţiona de la companie şi servicii noi, aşa cum este televiziunea prin internet (IPTV). Compania vinde în această perioadă un pachet de servicii care include internet şi televiziune şi telefonie fixă fără minute incluse la un tarif de 57 de lei pe lună.
Cei mai mari competitori ai Romtelecom pe piaţa de servicii de internet sunt RCS&RDS, care este şi lider de piaţă şi UPC, compania care oferă cele mai mari viteze de descărcare a datelor dintre cei mai mari operatori de pe piaţă – de până la 120 Mbps.
Anul trecut persoanele fizice şi companiile din România au plătit 467 mil. euro pentru serviciile de acces la internet, cu 48% mai mult decât în urmă cu un an, potrivit datelor de la Autoritatea Naţională de Reglementare în Comunicaţii (ANCOM).
Romtelecom a avut anul trecut venituri de 655 mil. euro, potrivit datelor din raportul financiar al grupului elen OTE, acţionarul majoritar.
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!